Δίπλα σου για ό,τι κι αν χρειαστείς.
Στην active Delta θέλουμε να έχεις επιλογές προτείνοντας εναλλακτικές λύσεις από 25 ασφαλιστικές εταιρίες
Μαζί μας έχεις πάντα:
- Ανθρώπινη εξυπηρέτηση, με απλές διαδικασίες
- Ασφαλιστικές Συμβουλές σε κάθε περιστατικό που μας χρειάζεσαι
- Νομικές συμβουλές σε κάθε περιστατικό που μας χρειάζεσαι
2 προγράμματα ασφάλισης
Συχνές ερωτήσεις
Γενικές πληροφορίες
Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του Σκάφους μου;
Η αστική ευθύνη είναι υποχρεωτική κάλυψη για όλα τα θαλάσσια οχήματα, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Μέσω αυτής της κάλυψης αποζημιώνονται τα πρόσωπα ή τα αντικείμενα που έχουν υποστεί ζημιά σε ένα περιστατικό που ευθύνεται το θαλάσσιο όχημά σας συμπεριλαμβανομένης και της ρύπανσης
Πώς μπορώ να ασφαλίσω το Σκάφος μου;
Μπορείς να ασφαλίσεις το σκάφος σου εύκολα και γρήγορα:
- Ηλεκτρονικά, καταχωρώντας τα στοιχεία του οχήματος, του οδηγού, τη διάρκεια ασφάλισης και επιλέγοντας το πρόγραμμα που σε εξυπηρετεί.
- Τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 9888888
Ποια τα έγγραφα για την ασφάλισης;
- Άδεια πλόων για το σκάφος
- Άδεια πλοήγησης για τον χειριστή
Μπορείτε να τα στείλτε με mail info@active-delta.gr
Πώς υπολογίζεται η αξία κάλυψης του Σκάφους μου;
Η αξία κάλυψης του σκάφους υπολογίζεται βάσει της τρέχουσας εμπορικής του αξίας και είναι απαραίτητο, σε περίπτωση που το πρόγραμμα ασφάλισης που έχεις επιλέξει, περιλαμβάνει τις παρακάτω καλύψεις:
- Πυρκαγιά
- κλοπή
- Μικτή ασφάλιση, κάλυψη ιδίων ζημίων
Η αξία του σκάφους διαμορφώνεται ανάλογα με το έτος κατασκευής την κατάσταση του οχήματος την εμπορική του αξία.
Τι θα παραλάβω μετά την ασφάλιση του σκάφους μου;
Μετά την εξόφληση του συμβολαίου σου θα παραλάβεις ηλεκτρονικά:
- Το Ασφαλιστήριο συμβόλαιο
- Το Βιβλίο Όρων Ασφάλισης
- Το Ενημερωτικό Έντυπο
Πώς μπορώ να αποκτήσω μικτή ασφάλιση;
- Επιλέγεις το πρόγραμμα ασφάλισης σκάφους ,
- Καλείς στο 210 9888888 μετά την ολοκλήρωση αγοράς του συμβολαίου σου
- Σε συνεννόηση Οργανώνουμε συνάντηση από Δευτέρα έως Σάββατο από 8.00 π.μ. έως 7.00 μ.μ. για τη πιθανή απαίτηση του ασφαλιστή για φωτογράφιση του σκάφους σου,
- Μετά τον απαραίτητο έλεγχο και την έγκριση του ασφαλιστή, εκδίδεται πρόσθετη πράξη με τα συμπληρωματικά στοιχεία κάλυψης
Είναι χρήσιμο να γνωρίζεις ότι…
- Για τη φωτογράφιση είναι απαραίτητο το σκάφος να είναι καθαρό
- Θα ζητηθεί:
- Φωτογραφίες του σκάφους
- Έγγραφα σκάφους και μηχανών
Πότε ξεκινάει η ασφαλιστική κάλυψη του σκάφους μου;
Η ασφαλιστική κάλυψη του σκάφους σου ξεκινάει από την ημερομηνία έναρξης και ώρα ασφάλισης που αναγράφεται στο Ασφαλιστήριο, με την προϋπόθεση ότι τα ασφάλιστρα έχουν καταβληθεί εμπρόθεσμα.
Ειδικά στην περίπτωση της πλήρους ή Μικτής ασφάλισης, η κάλυψη ενεργοποιείται την ημερομηνία και ώρα έναρξης που αναγράφεται στο Ασφαλιστήριο, με προϋποθέσεις που θα ορίσει ο ασφαλιστής
Σε κάθε περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικά ή με email, ή με sms για να σε ενημερώσουμε για την ενεργοποίηση της κάλυψης ή όχι.
Μάθε σχετικά με το συμβόλαιό σου
Πώς ανανεώνεται το συμβόλαιό μου;
Σε περίπτωση που είχες ασφαλιστεί και είχες επιλέξει να λαμβάνεις την αλληλογραφία στο email σου: 25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου θα λάβεις την Ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση, με email. Μία μέρα μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σου θα λάβεις την ανανέωση του συμβολαίου στο email σου.
Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;
Στην active delta μπορείς να εξοφλείς το συμβόλαιό σου εύκολα και γρήγορα,
- Με μεταφορά των ασφάλιστρων στον εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό της active delta
- Με μεταφορά των ασφάλιστρων Μέσω e-banking και του συστήματος ΔΙΑΣ στις τράπεζες
- Στα ταμεία των τραπεζών
- Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών στις τράπεζες
- Μέσα από τον Η/Υ με τη χρήση της κάρτας σου (VISA ή MASTERCARD), χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
- Εναλλακτικά, χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής που θα βρεις στην Ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων που παραλαμβάνεις με e-mail.
- Σου υπενθυμίζουμε ότι για να ισχύει η ασφαλιστική σου κάλυψη είναι απαραίτητο να έχουν εξοφληθεί έγκαιρα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου σου.
Πώς μπορώ να πληρώνω το συμβόλαιό μου με κάρτα;
Ενεργοποίησε Εντολή στην κάρτα σου (VISA, MASTERCARD), καλώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στο 2109888888 Δευτέρα με Παρασκευή, 8:00 με 20:00 & Σάββατο 9:00 με 17:00.
Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιό μου;
Αν θέλεις να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή στο συμβόλαιό σου, άπλα στείλε ένα email με το αίτημα σου στο info@active-delta.gr
Πώς μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου αν το χάσω;
Αν έχετε χάσει το συμβόλαιό σας, Εναλλακτικά, ενημερώστε μας στο info@active-delta.gr ή στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 210 98.88.888 και εμείς θα σας το στείλουμε ξανά.