ΦΔΧ Φορτηγό – Taxi

Δίπλα σου για ό,τι κι αν χρειαστείς.

Στην Active delta  θέλουμε να έχεις επιλογές .

Προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις από 25 ασφαλιστικές εταιρίες

Ολοκληρωμένα  προγράμματα.

Προσιτά ασφάλιστρα προσαρμοσμένα σε κάθε ανάγκη  σου,

με τις καλύψεις που χρειάζεσαι και τη διάρκεια που θέλεις.

Μαζί μας έχεις πάντα:

  • Ανθρώπινη εξυπηρέτηση, με απλές διαδικασίες
  • Ασφαλιστικές Συμβουλές σε κάθε περιστατικό που μας χρειάζεσαι
  • Νομικές συμβουλές σε κάθε περιστατικό που μας χρειάζεσαι

2  προγράμματα ασφάλισης

Ασφάλιση Taxi
Η απαραίτητη από το νόμο ασφαλιστική κάλυψη και ακόμα περισσότερα
Αστική ευθύνη
Σωματικές βλάβες € 1.220.000
Υλικές ζημιές € 1.220.000
Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα
Πλήρης Οδική Βοήθεια (προαιρετική)
Θραύση κρυστάλλων (προαιρετική)
Νομική προστασία (προαιρετική)
Πάρε προσφορά
Ασφάλιση ΦΔΧ Φορτηγού
Η απαραίτητη από το νόμο ασφαλιστική κάλυψη και ακόμα περισσότερα
Αστική ευθύνη
Σωματικές βλάβες € 1.220.000
Υλικές ζημιές € 1.220.000
Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα
Οδική Βοήθεια Βαρέων οχημάτων (προαιρετική)
Θραύση κρυστάλλων (προαιρετική)
Νομική προστασία (προαιρετική)
Επεκτάσεις Αστικής ευθύνης
Αστική ευθύνη Ρυμούλκας οχήματος
Αστική ευθύνη εργαλείου
Αστική ευθύνη αναβατόριου
Αστική ευθύνη φορτίου
Πάρε προσφορά

Συχνές ερωτήσεις

Γενικές πληροφορίες

Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του Taxi μου;

Η αστική ευθύνη είναι υποχρεωτική κάλυψη για όλα τα οχήματα, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Μέσω αυτής της κάλυψης αποζημιώνονται τα πρόσωπα ή τα αντικείμενα που έχουν υποστεί ζημιά σε ένα περιστατικό που ευθύνεται το όχημά σας (βάσει του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας).

Τα όρια είναι:

  • Σωματικές βλάβες: €1.220.000 (ανά άτομο). Καλύπτονται οι σωματικές βλάβες που θα προκαλέσει το όχημά σας σε άτομα όπως πεζούς, επιβαίνοντες άλλων οχημάτων που εμπλέκονται στο περιστατικό ή επιβαίνοντες του δικού σας οχήματος.
  • Υλικές ζημιές: €1.220.000 (ανά ατύχημα). Καλύπτονται οι υλικές ζημιές που θα προκαλέσει το όχημά σας σε άλλα οχήματα ή άλλα αντικείμενα, όπως μάντρες, βιτρίνες, εισόδους καταστημάτων κ.α.
  • Καλύπτονται οι σωματικές βλάβες ή οι υλικές ζημιές, τις οποίες θα προξενήσει το όχημά σας, κατά τη διάρκεια της οδήγησής του από άτομο που το έχει κλέψει ή το απέκτησε με χρήση βίας.

Η υποχρεωτική ασφάλιση, καθιερώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την 1.1.1978. με την ψήφιση του Ν. 489/76, «Περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ’ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης», Σκοπός και φιλοσοφία ήταν  η προστασία των τρίτων.

Όλα τα οχήματα τα οποία φέρουν άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες, υποχρεωτικά πρέπει να είναι ασφαλισμένα ακόμα και αν είναι α κινητοποιημένα λόγο βλάβης ή ηθελημένης στάσης .

Στην περίπτωση που ο κάτοχος δε το κινεί και δεν επιθυμεί να το ασφαλίσει πρέπει να καταθέσει τις πινακίδες (διαδικασία ακινησίας). Στους  ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων επιβάλλεται πρόστιμο και διώκονται ποινικά.

Τι είναι οι Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση που κάποιο ανασφάλιστο όχημα σας προκαλέσει ζημιά από σύγκρουση, τότε αποζημιώνεστε για τις ζημιές που θα υποστεί το όχημά σας, βάσει της τρέχουσας εμπορικής αξίας του κατά την ημέρα της σύγκρουσης.

Αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική κάλυψη, αν αναλογιστείτε το μεγάλο πλήθος ανασφάλιστων οχημάτων που εκτιμάται ότι υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα.

Είναι απαραίτητο να ασφαλίσω το όχημα μου στην τράπεζα λόγο Δάνειου;

Είναι απαραίτητο να ασφαλίσω το αυτοκίνητο μου στην τράπεζα από την οποία πήρα το δάνειο;

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι μπορείτε να ασφαλίσετε το αυτοκίνητο  σας σε οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρία επιλέξετε, ανεξάρτητα αν σας προτείνετε ασφάλιση από την τράπεζα την οποία πήρατε το δάνειο.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο 462 της Τράπεζας της Ελλάδος, κάθε τράπεζα οφείλει να κάνει δεκτό οποιοδήποτε Ασφαλιστήριο συμβόλαιο που περιλαμβάνει τις καλύψεις που απαιτούνται από τη δανειακή σύμβαση.

Πώς μπορώ να ασφαλίσω το Taxi μου;

Μπορείς να ασφαλίσεις το όχημά σου εύκολα και γρήγορα:

  • Ηλεκτρονικά, καταχωρώντας τα στοιχεία του οχήματος, διάρκεια ασφάλισης και επιλέγοντας το πρόγραμμα που σε εξυπηρετεί.
  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 9888888

Ποια τα έγγραφα για την ασφάλισης;

  • Άδεια κυκλοφορίας και από τις 2 όψεις
  • Άδεια οδήγησης

Μπορείτε ν α τα στείλτε με mail info@active-delta.gr

Τι θα παραλάβω μετά την ασφάλιση του Taxi μου;

Μετά την εξόφληση του συμβολαίου σου θα παραλάβεις ηλεκτρονικά:

  •  Το Ασφαλιστήριο συμβόλαιο
  •  Το Βιβλίο Όρων Ασφάλισης
  •  Το Ενημερωτικό Έντυπο
  •  Το Έντυπο Φιλικού Διακανονισμού

Πότε ξεκινάει η ασφαλιστική κάλυψη του Taxi μου;

Η ασφαλιστική κάλυψη του οχήματός σου ξεκινάει από την ημερομηνία έναρξης και ώρα ασφάλισης που αναγράφεται στο Ασφαλιστήριο, με την προϋπόθεση ότι τα ασφάλιστρα έχουν καταβληθεί εμπρόθεσμα.

Σε κάθε περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε  μαζί σου τηλεφωνικά ή με email, είτε με sms για να σε ενημερώσουμε για την ενεργοποίηση της κάλυψης ή όχι.

Μάθε σχετικά με το συμβόλαιό σου

Πώς ανανεώνεται το συμβόλαιό μου;

Σε περίπτωση που είχες ασφαλιστεί και είχες επιλέξει να λαμβάνεις την αλληλογραφία στο email σου:

25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου θα λάβεις την Ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση, με email. Μία μέρα μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σου θα λάβεις την ανανέωση του συμβολαίου στο email σου.

Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Στην active delta μπορείς να εξοφλείς το συμβόλαιό σου εύκολα και γρήγορα,

  • Με μεταφορά των ασφάλιστρων σε εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό
  • Με μεταφορά των ασφάλιστρων Μέσω e-banking  και του συστήματος ΔΙΑΣ στις τράπεζες
  • Στα ταμεία των τραπεζών,
  • Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών στις τράπεζες
  • Μέσα από τον Η/Υ  με τη χρήση της κάρτας σου (VISA ή MASTERCARD), χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
  • Εναλλακτικά, χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής που θα βρεις στην Ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων που παραλαμβάνεις με e-mail
  • Σου υπενθυμίζουμε ότι για να ισχύει η ασφαλιστική σου κάλυψη είναι απαραίτητο να έχουν εξοφληθεί έγκαιρα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου σου.

Πώς μπορώ να πληρώνω το συμβόλαιό μου με κάρτα;

Ενεργοποίησε Εντολή στην κάρτα σου (VISA, MASTERCARD), καλώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στο 2109888888  Δευτέρα με Παρασκευή, 8:00 με 20:00 & Σάββατο 9:00 με 17:00.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιό μου;

Αν θέλεις να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή στο συμβόλαιό σου, το μόνο που χρειάζεται είναι να μας στείλεις ένα e-mail στο info@active-delta.gr

Πώς μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου αν το χάσω;

Αν έχετε χάσει το συμβόλαιό σας,  Εναλλακτικά, ενημερώστε μας στο info@active-delta.gr   ή στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 210 98.88.888 και εμείς θα σας το στείλουμε ξανά.

Πώς μπορώ να αποκτήσω πράσινη κάρτα για να ταξιδέψω στο εξωτερικό;

Αν για οποιοδήποτε λόγο θελήσετε έκδοση  για  πράσινη κάρτα καλέστε μας στα  210 9888888 ή στείλτε μας e-mail στο info@active-delta.gr  για να σας την στείλουμε σε μορφή pdf. Απλά ενημερώστε μας ποιες χώρες θα επισκεφθείτε και για ποιο χρονικό διάστημα

Τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

  • Βεβαιώσου ότι είσαι καλά  τόσο εσύ όσο οι συν επιβαίνοντες και οι εμπλεκόμενοι
  • Μείνε στον χώρο ατυχήματος
  • Βγάλε περιμετρικά και εξ αποστάσεως  φωτογραφίες με το κινητό σου σε εμπλεκομένους και οχήματα
  • Μετέφερε το όχημα σου στην άκρη για να μην εμποδίζεις την κυκλοφορία

Θα χρειαστεί να καλέσεις:

  • Αν υπάρχει τραυματισμός ή διχογνωμία , κλήση στην τροχαία
  • Κλήση στην φροντίδα ατυχήματος  24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο  ώστε εξειδικευμένος άνθρωπός μας να έρθει επιτόπου, για να αναλάβει όλες τις διαδικασίες.
  • Θα καταγράψει το περιστατικό.
  • Θα συμπληρώσει τη φιλική δήλωση.
  • Θα φωτογραφήσει τα οχήματα.
  • Θα μεταφέρει το όχημά σας σε συνεργείο αν είναι απαραίτητο.
  • Θα φροντίσει να ενημερωθείτε για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.

Την Τροχαία, καθώς η καταγραφή του περιστατικού από τις Αρχές είναι απαραίτητη

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα, θα χρειαστεί να καλέσεις:

  • Την Τροχαία, καθώς η καταγραφή του περιστατικού από τις Αρχές είναι απαραίτητη.
  • Κλήση στην φροντίδα ατυχήματος  ώστε εξειδικευμένος άνθρωπός μας να έρθει επιτόπου, για να αναλάβει όλες τις διαδικασίες.

Για την καταγραφή θα χρειαστεί το ανασφάλιστο όχημα να βρίσκεται στον τόπο του συμβάντος.

Θυμήσου… Σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης, υπάρχει η κάλυψη «Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα», οπότε θα καλυφθεί το κόστος για την επισκευή του οχήματός σου, εφόσον δεν ευθύνεσαι για το ατύχημα.

Τι είναι η Μεταφορά του οχήματος από ατύχημα;

H Μεταφορά του οχήματος από ατύχημα περιλαμβάνεται σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης

Στην περίπτωση ατυχήματος με άλλο όχημα, κάλεσε στον αριθμό που αναγράφετε στο συμβόλαιο σου και εμείς θα είμαστε δίπλα σου, οποιαδήποτε στιγμή κι αν χρειαστεί, για:

  • Επιτόπου καταγραφή του περιστατικού από εξειδικευμένο υπάλληλο
  • Άμεση μεταφορά του οχήματός σου σε τοπικό συνεργείο

Τι είναι η Πλήρης Οδική Βοήθεια βλάβης;

Η πλήρης Οδική Βοήθεια είναι στη διάθεσή σου οποιαδήποτε στιγμή κι αν ακινητοποιηθεί το όχημά σου από ατύχημα, ή  βλάβη  και Ισχύει πανελλαδικά  24 ώρες το 24ωρο και περιλαμβάνει:

  • Επιτόπου εξυπηρέτηση για οποιοδήποτε λόγο ακινητοποίησης.
  • Άμεση μεταφορά του οχήματός σου σε τοπικό συνεργείο, αν η βλάβη δεν μπορεί να αποκατασταθεί επιτόπου.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν έχω κάνει αναγγελία ζημιάς;

Άμεσα θα πρέπει να καλέσεις το συντονιστικό κέντρο τη στιγμή του ατυχήματος,

Αν για λόγους κατεπείγοντος δεν μπορείς να καλέσεις τότε :

  • Καλείς από 3 έως και 5 εργάσιμες μέρες μετά, την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης για να κάνεις τηλεφωνικά την αναγγελία. Είναι σημαντικό να μας αναγγείλεις το συμβάν το συντομότερο δυνατό.

Τι είναι τα Συνεργαζόμενα συνεργεία;

Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες που συνεργαζόμαστε διαθέτουν ένα ευρύ και αξιόπιστο δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων. Μπορείς να επισκευάσεις το όχημά σου, χωρίς να καταβάλλεις καθόλου χρήματα:

  • Σε περίπτωση που έχει υπογραφεί ο Φιλικός Διακανονισμός και για το ατύχημα που συνέβη δεν έχεις εσύ την ευθύνη.
  • Αν το ατύχημα που συνέβη ήταν με ανασφάλιστο όχημα και δεν έχεις εσύ την ευθύνη.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει καταγραφεί το περιστατικό από την Τροχαία.

  • Σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημιά από Πυρκαγιά, Φυσικά φαινόμενα κ.ά. αρκεί να έχεις επιλέξει την αντίστοιχη κάλυψη στο πρόγραμμα ασφάλισής σου.

Θυμήσου ότι, για την αποζημίωση θα χρειαστεί να προσκομίσεις έγγραφο από την αντίστοιχη υπηρεσία που θα επιβεβαιώνει την αιτία της ζημιάς. Για παράδειγμα σε ζημιά από πυρκαγιά, θα χρειαστεί έγγραφο από την πυροσβεστική. Αν η κάλυψη έχει απαλλαγή ισχύει κανονικά.

Σε περίπτωση ζημιάς ποια η διαδικασία;

Αν είσαι υπαίτιος

Καλείς την φροντίδα ατυχήματος 

Υποβάλεις δήλωση υπαιτιότητας για να αποζημιωθεί ο αναίτιος

Αν είσαι αναίτιος

Απευθύνεσαι στην ασφαλιστική σου εταιρία

Καλείς την φροντίδα ατυχήματος 

Υποβάλεις δήλωση αναιτιότητας

Την επόμενη Οργανώνεις συνάντηση με τον πραγματογνώμονα για αξιολόγησης και κοστολόγηση ζημίας με το συνεργείο επιλογής σου

Συμφωνείτε μεταξύ πραγματογνώμονα και συνεργείου η αξία ζημίας

Και αφού ολοκληρωθεί η επισκευή

Καταθέτεις αποδείξεις ή τιμολόγια στην υπαίτια εταιρία

Και αναμένεις ενημέρωση για  ορισμό ημερομηνίας πληρωμής

Η εάν δεν ισχύει ο φιλικός διακανονισμός τότε όλες οι διαδικασίες θα γίνουν με την συνδρομή της ασφαλιστικής εταιρίας του υπαίτιου

Συμβουλές

Οι ασφαλιστικές εταιρίες

  • Αποζημιώνουν  Χωρίς συμμετοχή του ασφαλισμένου αντικατάσταση μεταχειρισμένων  με μεταχειρισμένα
  • Αποζημιώνουν  Με       συμμετοχή  του ασφαλισμένου αντικατάσταση μεταχειρισμένων  με καινούργια
  • Δίνατε να ζητούν έγγραφα ακαταλληλότητας ΚΤΕΟ προς απόδειξη ότι το όχημα είναι άξιο πλοών

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός και ποιες Εταιρίες συμμετέχουν;

Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Άμεσης Πληρωμής, το οποίο σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, επιτρέπει στο αναίτιο ασφαλισμένο όχημα να αποζημιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μια συνεργασία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών που εξασφαλίζει αποζημίωση σε περίπτωση υλικών ζημιών και ισχύει, σύμφωνα με τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της Ελλάδας.
  • Τα οχήματα που εμπλέκονται να έχουν ελληνικό αριθμό κυκλοφορίας και να είναι ασφαλισμένα σε ελληνικές ασφαλιστικές εταιρίες. 
  • Να μην εμπλέκονται περισσότερα από δύο οχήματα.
  • Οι ασφαλιστικές εταιρίες των δύο εμπλεκομένων οχημάτων να συμμετέχουν στον φιλικό διακανονισμό.
  • Οι υλικές ζημιές να μην υπερβαίνουν τα €6.500.
  • Οι σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνουν τα €12.000 ανά άτομο και τα €30.000 συνολικά ανά ατύχημα.
  • Να έχει συμπληρωθεί και υπογραφεί το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού.

Κατέβασε το έγγραφο του Φιλικού Διακανονισμού εδώ.

Κατέβασε το έγγραφο ποιες εταιρίες συμμετέχουν εδώ.