Αστική ευθύνη

Για κάποιες σοβαρές ευθύνες μας, μια συγγνώμη δεν φτάνει.

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι η Αστική ευθύνη, που μας φέρνει αντιμέτωπους με τους τρίτους.

Είναι η ευθύνη που φέρουμε όλοι μας απέναντι στους τρίτους από αδικοπραξία δηλαδή η συνέπεια  πράξης ή παράλειψής μας, που προξένησε ζημίες σε τρίτους .

Οι Όροι της Γενικής Αστικής Ευθύνης βασίζονται στους Κανόνες Δικαίου (Αστικό Κώδικα, Εμπορικό Νόμο), ειδικότερα καθορίζονται  μεταξύ της Ασφαλιστικής Εταιρίας και του Ασφαλιζόμενου, στα πλαίσια πάντοτε του ανταγωνισμού και των συναλλακτικών ηθών.

Σε καμία περίπτωση δεν καλύπτονται βλάβες ή ζημίες που προκλήθηκαν εκουσίως ή είναι αναπόφευκτες, καθώς και η Ποινική Ευθύνη του ασφαλιζόμενου.

δίνατε να καλύψει πέραν της γενικής ευθύνης

Την ευθύνη του εργοδότη

Την επαγγελματική ευθύνη

Την ευθύνη από αγορά ελαττωματικού προϊόντος

Τι πληρώνει η Αστική ευθύνη;

Οι συγκεκριμένες συμβάσεις πληρώνουν τρίτους για σωματική βλάβη που θα υποστούν συνέπεια των πράξεων μας

  1. τραυματισμό 2. θάνατο 3. Yλική ζημιά (ζημιά σε περιουσιακά στοιχεία)

Ποιος είναι ο Ασφαλισμένος;

Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, το οποίο ασφαλίζεται καλυπτοντας Ευθύνες, έναντι τρίτων που απορρέουν, από το επάγγελμά του, την ιδιότητα ή τη δραστηριότητά του.

Ποιοι είναι οι Τρίτοι;

ΤΡΙΤΟΙ: είναι τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα απέναντι στα οποία ο ασφαλισμένος, σε περίπτωση αστικής ευθύνης του θα έχει την υποχρέωση να καταβάλλει αποζημίωση.

Δεν θεωρούνται τρίτοι κατά τον νόμο, ο ίδιος ο ασφαλιζόμενο, τα μέλη της οικογενείας του, τα πρόσωπα που βρίσκονται σε σχέση εργασίας μαζί του.

Τι είναι οι Σωματικές βλάβες & Υλικές ζημίες;

ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ: είναι οι βλάβες του σώματος ή της υγείας ή ο θάνατος προσώπου ή προσώπων, που θα είναι αποτέλεσμα ατυχήματος για το οποίο θα ευθύνεται ο ασφαλισμένος.

ΥΛIΚΕΣ ΖΗΜIΕΣ νοούνται οι ζημιές σε πράγματα ή ζώα που ανήκουν σε τρίτους, oι οποίοι ζημιώθηκαν από ατύχημα ή σειρά ατυχημάτων που προέρχεται από ένα συγκεκριμένο γεγονός με υπαιτιότητας του ασφαλισμένου.

Σε ποιους απευθύνονται τα Προγράμματα ασφάλισης ευθύνης φυσικών προσώπων;

Σε μεμονωμένα πρόσωπα

Σε οικογενειάρχες

Σε διαχειριστές πολυκατοικίας (ευθύνη ατυχήματος κοινοχρήστων χωρών)

  • Ενδεικτικές περιπτώσεις χρηστικότητας αστικής ευθύνης προσώπου

Πόσες φορές δεν έχει τύχει να προκληθεί ατύχημα κατά λάθος ή από παράλειψη κάποιου;

Να πέσει από το μπαλκόνι κάποια γλάστρα

και να τραυματιστεί κάποιος περαστικός;

Να δημιουργήσει υλική ζημιά σε περιουσιακό τρίτου

Να πλημμυρίσει το σπίτι, και να προκληθούν ζημιές και σε διπλανό διαμέρισμα;

να δαγκώσει ο σκύλος σας τον γείτονα;

Να τραυματιστεί επισκέπτης

Ακόμα ζημίες

• κατά την κίνησή σας ως πεζοί,

• κατά την μετακίνησή σας ως επιβάτες δημοσίου μέσου μεταφοράς (αυτοκινήτου, πλοίου, αεροπλάνου κ.α.),

• από την κυριότητα ή κατοχή γάτας ή σκύλου

• από την ερασιτεχνική ενασχόληση με οποιοδήποτε άθλημα, εκτός από εκείνα που έχουν σχέση με οχήματα, σκάφη ή κάθε είδους μεταφορικό μέσo,

• από την οδήγηση ποδηλάτου,

• από τη λειτουργία της κύριας ή δευτερεύουσας κατοικίας σας για ατυχήματα:

• από τη λειτουργία ανελκυστήρα

• από δηλητηρίαση από τρόφιμα ή ποτά που καταναλώθηκαν στην κατοικία σας

•  από πράξεις ή παραλείψεις του μόνιμου ή έκτατου προσωπικού που απασχολείται στην κατοικία, καθώς και των φιλοξενούμενων-επισκεπτών,

• από τη χρήση πισίνας.  Κ.α

Σε ποιους απευθύνονται τα Προγράμματα ασφάλισης Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης;

Η Ασφάλεια Επαγγελματικής Ευθύνης καλύπτει τον ασφαλισμένο για σωματικές βλάβες ή υλικές ζημίες προς τρίτους, όπως ορίζει ο Αστικός Κώδικας, για ποσά που θα υποχρεωθεί να καταβάλει προς αυτούς.

Η ασφάλιση επαγγελματικής αστικής ευθύνης προαπαιτείτε για τη νόμιμη λειτουργία της επιχείρησης, την απαλλάσσει από το άγχος της ύπαρξης μίας «άτυχης» στιγμής και αποζημιώνει μέχρι το ανώτατο και εξαρχής ορισμένο όριο ασφάλισης.

  • Χώρους γραφείων
  • Εμπορικά καταστήματα, Πχ. Κουρεία, κομμωτήρια, συνέργεια, καταστήματα ρούχων, υποδημάτων, βιβλιοπωλεία, κ.α.
  • Επισιτιστικού ενδιαφέροντος καταστήματα  καλύπτοντας πχ πέραν της ευθύνης ατυχήματος και περιπτώσεις δηλητηρίασης κ.α   πχ   φούρνους εστιατόρια καφέ

Ειδικότερα καλύπτονται

  • Ευθύνη Ασκούμενου ιατρού
  • Ευθύνη Ιατρού 
  • Ευθύνη Φαρμακοποιών
  • Ευθύνη Ξενοδόχου
  • Ευθύνη Ιδιοκτήτη ενοικιαζόμενων δωμάτιων
  • Ευθύνη Ιδιοκτήτη κατασκηνώσεων camping
  • Ευθύνη Από την λειτουργεία Επαγγελματικών χώρων
  • Ευθύνη Κατασκευαστή
  • Ευθύνη Φροντιστηρίων
  • Ευθύνη Λογιστή
  • Ευθύνη Εστιατορίων
  • Ευθύνη Ταξιδιωτικών τουριστικών γραφείων
  • Ευθύνη Ανελκυστήρων
  • Ευθύνη Υδραυλικού
  • Κλινικής Νοσοκομείου
  • Γηροκομείου
  • Εμπορικού  κέντρου
  • Supermarket
  • Εταιρίες
  • Εταιρίες τεχνολογίας
  • Εταιρίες τηλεπικοινωνίων
  • Παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών
  • Εταιρίες Διαφημιστικές
  • Εταιρίες γραφικών τεχνών
  • Εκδοτικοί οίκοι
  • Εταιρίες έρευνας αγοράς
  • Εύρεσης προσωπικού
  • Διακανονιστές ζημίων
  • Εταιρίες Κτηματομεσιτικές
  • Εταιρίες μεταφραστικές
  • Εταιρίες παραγωγής ταινιών κ μουσικών προγραμμάτων
  •  
  • Παραϊατρικά επαγγέλματα
  • Οπτικούς
  • Αρωματοθεραπευτές
  • Ομοιοπαθητικούς
  • Βοτανοθεραπευτές
  • Υπνωτιστές
  • Ειδικούς spa υγείας και ομορφιάς
  • Κοινωνικούς λειτουργούς
  • Βελονιστές
  • Ψυχολόγους
  • Ρεφλεξολόγους

Πώς μπορώ να ασφαλίσω;

Μπορείς να ασφαλίσεις εύκολα και γρήγορα:

  • Ηλεκτρονικά, καταχωρώντας τα στοιχεία σου και επιλέγοντας το πρόγραμμα που σε εξυπηρετεί.

Άμεσα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου παρέχοντας σου εναλλακτικές  προτάσεις, και πληροφοριακό ενημερωτικό υλικό

  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 9888888

Τι θα παραλάβω μετά την ασφάλιση;

Μετά την εξόφληση του συμβολαίου σου θα παραλάβεις ηλεκτρονικά:

  •  Το Ασφαλιστήριο συμβόλαιο
  •  Το Βιβλίο Όρων Ασφάλισης
  •  Το Ενημερωτικό συνοδευτικό υλικό

Μάθε σχετικά με το συμβόλαιό σου

Πώς ανανεώνεται το συμβόλαιό μου;

Σε περίπτωση που είχες ασφαλιστεί και είχες επιλέξει να λαμβάνεις την αλληλογραφία στο email σου:

25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου θα λάβεις την Ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση, με email. Μία μέρα μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σου θα λάβεις την ανανέωση του συμβολαίου στο email σου.

Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Με μεταφορά των ασφάλιστρων σε εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό

Με μεταφορά των ασφάλιστρων Μέσω e-banking  και του συστήματος ΔΙΑΣ στις τράπεζες

  • Στα ταμεία των τραπεζών
  • Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών στις τράπεζες
  • Μέσα από τον Η/Υ  με τη χρήση της κάρτας σου (VISA ή MASTERCARD), χωρίς καμία  επιπλέον επιβάρυνση.
  • Εναλλακτικά, χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής που θα βρεις στην Ειδοποίηση  πληρωμής ασφαλίστρων που παραλαμβάνεις με e-mail

Πώς μπορώ να πληρώνω το συμβόλαιό μου με κάρτα;

Ενεργοποίησε Εντολή στην κάρτα σου (VISA, MASTERCARD), καλώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στο 2109888888  Δευτέρα με Παρασκευή, 8:00 με 20:00 & Σάββατο 9:00 με 17:00.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιό μου;

Αν θέλεις να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή στο συμβόλαιό σου, άπλα στείλε ένα email  με το αίτημα σου στο info@active-delta.gr

Πώς μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου αν το χάσω;

Αν έχετε χάσει το συμβόλαιό σας,  Εναλλακτικά, ενημερώστε μας στο info@active-delta.gr   ή στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 210 98.88.888 και εμείς θα σας το στείλουμε ξανά.

Τι γίνεται σε περίπτωση επέλευσης περιστατικού  

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς;

  • Αν υπάρχει τραυματισμός, κλήση στην άμεση δράση  
  • Κλήση στην ασφαλιστική εταιρία και συμπλήρωση του ειδικού εντύπου για αναγγελία ζημίας   

Εξειδικευμένος διακανονιστής             

  • Θα καταγράψει το περιστατικό.
  • Θα ανοίξει φάκελο ζημιάς
  • Και Θα φροντίσει να ενημερωθείτε για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.