Διαδικασία ασφάλισης

Πρόσβαση στην ασφάλιση με 3 βήματα …

1ο Βήμα Καθημερινά μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν ή την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα θα λάβετε οικονομική πρόταση ασφάλισης. Σε κάθε περίπτωση καλείται από τις 9.00π.μ. στο  210 98 88 888  από οποιοδήποτε σημείο της χώρας με αστική χρέωση.

2ο Βήμα Οι άνθρωποι μας είναι έτοιμοι, να αναγνωρίσουν και να αναλύσουν τις ανάγκες σας , να σας προτείνουν εναλλακτικές προτάσεις ασφάλισης, να σας πληροφορήσουν για το κόστος κτήσης, και να σας παραδώσουν το συνοδευτικό πληροφοριακό υλικό

3ο Βήμα Άμεσα μπορείτε να οριστικοποιήσετε την αγορά σας, επιλέγοντας το προϊόν και τις παροχές που σας ενδιαφέρουν, και να ορίσετε τον τρόπο πληρωμής

Σε κάθε περίπτωση, εξειδικευμένος συνεργάτης μας, είναι διατεθειμένος να επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ενημερώσει για ότι σας ενδιαφέρει.

Τι θα παραλάβω πριν την ασφαλιση;

  • Το έγγραφο με την καταγραφή των προσωπικών σας αναγκών.
  • Το Ενημερωτικό Έντυπο διαμεσολαβητή.
  • Οικονομική πρόταση ασφάλισης
  • Το πληροφοριακό υλικό Προϊόντος.

Τι θα παραλάβω μετά την ασφάλιση;

  • Το Ασφαλιστήριο συμβόλαιό.
  • Το Βιβλίο Όρων Ασφάλισης
  • Την Υπεύθυνη Δήλωση Ατυχήματος.
  • Τις αιτήσεις αιτιάσεων.
  • Επιπλέον, αν χρειαστεί να ταξιδέψετε στο εξωτερικό, ενημερώστε μας, και θα παραλάβετε πέραν των άνω και την κάρτα διεθνούς ασφάλισης ή Πράσινη κάρτα .

Με ποιό τρόπο θα παραλάβω το συμβόλαιό μου;

  • Θα παραλάβετε το συμβόλαιό σας, σε μορφή PDF, στο προσωπικό λογαριασμό email

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος καλέστε μας από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο που αναγράφετε επί της σύμβασης όλο το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Εξειδικευμένος πραγματογνώμονας θα έρθει άμεσα στον τόπο του συμβάντος για

  • Θα καταγράψει το περιστατικό.
  • Θα φωτογραφήσει το περιστατικό.
  • Θα συμπληρώσει την δήλωση ατυχήματος
  • Θα φροντίσει να ενημερωθείτε για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.